تکریم ارباب رجوع
رسـالت و تکـریم اربـاب رجـوع
1-ما
بر این اعتقادیم که هدف اصلی ما خدمت به مردم بوده و برای انجام آن از هیچ کوششی
دریغ نخواهیم کرد و جلب رضایت مردم را یک دستاورد مهم تلقی می نماییم.
2-به
مصداق روایت( ان ا... جمیل و یحب الجمال) آراستگی ظاهر، رعایت نزاکت و اخلاق
اسلامی، عدالت و انصاف را سرحوله برخورد با ارباب رجوع قرار می دهیم.
3-
شنیدن با فراغت، توضیح با متانت، بررسی و اقدام سریع با دقت و کیفیت مطلوب، اهداف
عملکرد ما است و در این راستا بر سه رکن اساسی فعالیت مطلوب یعنی، صداقت، راستی و
شفافیت تأکید داریم. بطوریکه روحیه همکاری و مشارکت گروهی، خوش برخوردی به هنگام
ارائه خدمت به مردم و شکیبایی را وجه همت خویش قرار می دهیم.
4-مشتاقانه
به نظرات و دیدگاههای ارباب رجوع گوش داده و از انتقاد و پیشنهادات در رابطه با
اصلاح رفتار و تغییر و ارتقاء روش انجام کار استفاده خواهیم کرد.
5-ما
ضمن وفاداری به سازمان، بر حمایت از حقوق اساتید، کارمندان و دانشجویان و پاسخگویی
و ارائه خدمات مطلوب به آنان حداکثر تلاش را خواهیم نمود.
6-
ارتقاء سطح دانش در همه ابعاد، ارائه خدمات آموزشی_ پژوهشی مناسب، در زمان صحیح و
به موقع به دانشجویان و اساتید را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.
7-
تهیه و ارائه اطلاعات مستند و شفاف برای پاسخگویی به ارباب رجوع، تجهیز و آماده
سازی فضای مناسب سازمانی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به ارباب رجوع را مورد
توجه کامل قرار خواهیم داد.
8-
ما رعایت موازین شرعی و اخلاقی، عمل به قوانین و مقررات جامعه را همواره مد نظر
داشته و برای تحقق اهداف عالیه اخلاقی و انسانی تلاش مستمر خواهیم داشت.